پست اول

اهم اهم..

خب این پست اول من تو این وبلاگ و همچنین تو فضای بلاگ اسکی هست..

الانم یکم گیج شدم.. اخه اینجا یکم سخته وب نویسی

اونم واسه ادم تنبلی مثل من..

خب الان فهمیدین که من تنبلم

یه تنبل سرخوش که با این که فردا یه امتحان 3واحدی داره  کرم وبلاگ زدن افتاده به جونش و تاخواستش رو عملی نکنه راحت نمیشه..

یه دختر 19 ساله با مشغله ها و هذیان های ذهن مخصوص به خودش..

که بعد از مرگ یکی از عزیزاش و بودن تو یه مراسم ختم و تشیه و حتی رفتن به سرد خونه!!

کم کم داره غم و دردهای واقعی رو حس میکنه..

حالا فهمیده زندگی و غم هایی که ازش به دل داشته در مقابل چیزی که واقعا وجود داره خیلی

ناچیزه..

دلش از خیلی چیزا گرفته و مغزش پر از هذیون های درد داره..

سر درد رو میشه با مسکن آروم کرد.. ولی مغز درد رو نه!!

چارش درد مغز فقط نوشتنه.. .

نوشتن یه جایی مثل اینجا.. جایی خیلی دور از همه ادم های واقعی های زندگیم..





نظرات 2 + ارسال نظر

به دنیای وبلاگ نویسی خوش اومدی ورونیکا...
منم عین تو بودم درست از وقتی که یکی از عزیزانم رو از دست دادم با کلی از واقعیت های زندگی آشنا شدم....و درد و غم واقعی رو حس کردم....
خوش اومدی ورونیکا

ممنون دوست خوبم..

طـ ـودی 1 بهمن 1391 ساعت 12:20 ق.ظ http://b-namoneshon.blogsky.com/

ایشا.. که همیشه سالم و سلامت باشی و غم و غصه هاتم کمِ کم
به بلاگ اسکای هم خوش اومدی، وبلاگ جدید هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد